معرفی و مزایای اسکرپیت گرفتن پوزیشن

یکی از ابزارهایی که به شما کمک می‌کند تا ترید برای شما راحت‌تر شود ابزار اسکریپت گرفتن پوزیشن است. در این ابزار خیلی راحت و با سرعت بالا می‌توانید پوزیشن بگیرید و حد ضرر و حد سود را به راحتی تعیین کنید.

در واقع کاری که این اسکریپت انجام می‌دهد را شما نیز می‌توانید به صورت دستی انجام دهید. تنها تفاوت در نحوه استاپ و تی پی گذاشتن است. که اگر بخواهید به صورت دستی این‌کار را انجام دهید حتما باید قیمت فعلی را بدانید و محاسبه کنید که از قیمت فعلی چند پیپ (پیپ:واحد جابجایی قیمت در بازار فارکس) باید کم یا زیاد شود تا حدضرر و سودتان آن چیزی که می‌خواهید شود.

نحوه استفاده از اسکریپت گرفتن پوزیشن

در ویدیوی زیر نحوه استفاده از اسکریپت ها را توضیح داده‌ایم.

دانلود رایگان اسکریپت بستن تمام پوزیشن‌های فروش

برای استفاده از این اسکریپت لازم است از طریق دکمه زیر آن را دانلود کرده و  سپس در پوشه script در محل نصب متاتریدر قرار دهید.     ( آموزش قرار دادن اکسپرت و اسکریپت در متاتریدر)

پس از این که اسکریپت را در محل نصب متاتریدر قرار دادید یک بار متاتریدر را ببندید و دوباره باز کنید.

سپس در متاتریدر در تب view در قسمت Navigator آن را پیدا کرده و روی چارت می‌اندازید. حالا اسکریپت آماده‌ی استفاده است.

نکته: قبل از اجرای اسکریپت یا اکسپرت باید اجازه معاملات الگوریتمی را بدهید کافی است روی دکمه algo trading که داخل منو است، کلیک کنید.شکل آن باید به شکل زیر دربیاید(علامت پلی باید روی آن باشد.)

algo Trading1

 زمانی‌که اسکریپت را روی چارت می‌اندازیم پنجره زیر باز می‌شود و شما باید ورودی‌ که می‌خواهید را قرار دهید.

مثلا اگر بخواهید پوزیشن خرید با حجم 0.1 و حدضرر 30 پیپ و حد سود 50 پیپ قرار دهید باید تنظیمات به شکل زیر باشد.

تنظیمات اسکریپت گرفتن پوزیشن

نکته خیلی مهم در اجرای اسکریپت

هر اسکریپت یا اکسپرتی که از سایت بورس90 دانلود می‌کنید را ابتدا در حساب دمو تست کنید و با نحوه کارکرد آن آشنا شوید و سپس آن را در حساب واقعی استفاده کنید.

بهترین دستیار معاملاتی

تریدرهای فارکس می‌توانند علاوه بر اسکریپت‌ها از دستیارهای معاملاتی پیشرفته‌تر برای بهبود معاملات خود استفاده کنند. اکسپرت مدیریت سرمایه، دستیار مارتینگل و دستیار ترید دستیارهای معاملاتی در فارکس هستند که به شما در مدیریت سرمایه و مدیریت پوزیشن کمک زیادی می‌کنند و شما می‌توانید به صورت رایگان نسخه تست این دستیارها را دریافت کنید.

bourse90

وب‌سایت بورس۹۰ با تجربه‌ای چندساله در حوزه‌ی اکسپرت‌نویسی و فارکس، به تریدرها کمک می‌کند تا مهارت‌های خود را بهبود بخشند و سریع‌تر به نتایج مورد نظر دست یابند.

ما در بورس۹۰ آموزش‌های تخصصی در زمینه‌ی اکسپرت‌نویسی و ابزارهای معاملاتی ارائه می‌دهیم و به کاربران کمک می‌کنیم تا با استفاده از استراتژی‌های خودکار، عملکرد بهتری در معاملاتشان داشته باشند.

پرفروش‌ترین محصولات

10% تخفیف
30% تخفیف
50% تخفیف
25% تخفیف
40% تخفیف
20% تخفیف
شانس خود را امتحان کنید و تا ۵۰٪ تخفیف بگیرید!

یک بار چرخش، یک بار تخفیف برای هر محصولی که بخواهید!" فقط یک بار فرصت دارید تا تخفیف خود را روی هر محصول دلخواه استفاده کنید!

قوانین چرخش گردونه:

  • یک بار چرخش برای هر کاربر
  • پس کد تخفیف را یادداشت کن.